Monday, August 16, 2010

Lake Kenyir Resort & spa


Cari ketenangan perairan Tasik Kenyir dan keajaiban alam dari hutan hujan tropika tulen, yang bersama-sama dari latar belakang Tasik Kenyir Resort & Spa di Terengganu.

Merangkumi lebih daripada 60 hektar, resort Terengganu berdiri megah di tepi Tasik Kenyir, tasik terbesar Malaysia, dan dikelilingi oleh hutan hujan tropika tertua di dunia. 260,000 hektar tasik mengandungi 340 pulau, dengan banyak air terjun dan sungai-sungai mengalir yang mengalir air jernih dari dataran tinggi di sekitarnya.hayati keindahan yang luas, pinggiran Tasik Kenyir sempadan barat Taman Negara, termasuk kegiatan berasaskan alam untuk perjalanan petualangan. Tetapan ini memberikan pemandangan alam yang unik, mencipta persekitaran yang damai dan tenang, untuk menenangkan dan menyegarkan jiwa.Kenyir Lake Resort & Spa Terengganu terletak di pantai timur Semenanjung Malaysia, di negara jantung tradisional Terengganu. Santai 45min drive (60km) dari lapangan terbang Kuala Terengganu, itu adalah satu-satunya resort kelas antarabangsa yang terletak di Tasik Kenyir. Hal ini terletak di sebelah Pengkalan Gawi, masuk utama ke Tasik Kenyir dan titik akses yang terdekat ke Taman Negara.Kenyir Lake Resort & Spa terdiri daripada 135 vila kayu tradisional direka mengikut struktur Malaysia yang menyatu dengan lingkungannya alam dan budaya.

Terletak di hutan yang subur dan taman-taman, setiap Chalet terpencil dan menawarkan kemudahan moden dan kemudahan untuk penginapan anda di Tasik Kanyir. Sebahagian besar vila mempunyai pandangan komander Tasik Kenyir, dan interior yang besar dan luas serta suasana yang hangat menyediakan tempat selesa untuk berehat dan mengagumi pemandangan tasik, hutan dan perbukitan.
untuk maklumat lanjut...sila hubungi..

Lake Kenyir Resort and Spa
P.O. Box 32, 27100 Kuala Berang Terengganu Darul Iman, Malaysia

Tel: 609-666 8888
Fax: 609-666 8343
Email: resort@lakekenyir.com

Kuala Lumpur Sales Office:
1st Floor, Wisma DRB-Hicom,
No. 2, Jalan Usahawan U1/8,
Seksyen U1, 40150 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan, Malaysia

Tel: 603-2052 7766
Fax: 603-2052 7767
Email : sales@hpsb.com.my










2 comments:

  1. August Promotion : Open water diving course. 4D3N stay at Arwana Perhentian Eco Resort & Beach Chalet. RM1,285.00 per person. Contact me now.. Thanks
    farhanbktpyg@gmail.com

    ReplyDelete
  2. maklumat,sebuah redio online terbaru telah di lancarkan,dengar kan coloteh dari kami di GOMO FM tiada iklan hanya hiburan 24 jam,radio ini bersiaran secara online dari konti kami negara timur tengah dan dari konti kami di serawak selangor kelantan dan terengganu anda juga boleh membuat pilihan lagu lagu kegemaran anda,sambil ber chating sila lawati http://warungchatgomo.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails