Saturday, October 16, 2010

Alhamdulillah...

Tadi view jap blog penganjur...Mane tau kot2 ada latest news pasal pertandiungan ni kan..tapi takde pun...Tak sabar dah ni nak menunggu keputusannya..
Tapi ada something yang wat saya tersenyum tanpa henti..Hati pun berbunga-bunga menyanyikan lagu-lagu keriangan..
Yess...Saya berjaya...
Rase terharu..macam nak nangis pun ada ni..


Sila lihat bulatan hitam yang tak berapa nak bulat tu...Wahh..Pakat Mai Ganu tersenarai di kalangan blog peserta IPT yang layak..Alhamdullilah ....lafaz kesyukuran tak henti-henti diucapakan....Usaha selama ni tak sia-sia..Akhirnya blog ni berada dalam senarai yang layak...Dah macam-macam dugaan ditempuhi semasa wat blog ni..Pernah kena kutuk pun ada..Berjaga malam lak nak siapkan blog ni..Tapi sumenyer itu akhirnya berbaloi..

Time kasih banyak-banyak kepada pihak pengadilan dan pihak penganjur yang telah melayakkan saya untuk terus meyertai pertandingan ini..Saya dah tak sabar nak menunggu keputusan pertandingan ini...Harap-harap beroleh kemenangan..

Saya juga nak ucapkan tahniah kepada blogger2 lain yang tersenarai layak untuk bertanding..Sesungguhnya..korang adalah insan-insan yang bertuah..ngeh222...Teruskan mempromosikan perlancongan Terengganu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails