Sunday, October 31, 2010

Meh pakat tengok wayang

Sempena dengan Sultan's Cup Terengganu Endurance Challenge yang akan diadakan pada 5-7 November 2010..Ada satu kelainan yang dijanjikan di sini..Ada Panggung wayang..Macam menarik kan...Rasanya percuma..jadi jangan lepaskan peluang ini..meh kita pakat tengok wayang..

Antara filem yang akan diatayangkan ialah:


Filem lakonan Jackie Chan..kalau tak silap "Samuarai Incident"..


Antara Filem Malaysia yang menarik..Adnan Sempit..Mungkin dah ramai yang tonton filem ini..Tapi pasti pengalaman menontonya berbeza di sini..

Transformer..Pasti ramai yang teruja untuk menonton filem ini..


Ini lah filem yang amat saya nanti-nantikan untuk ditayangkan..Filem lakonan Shah Rukh Khan..oh..saya memang minat dengan cerita Hindustan..!!

p/s:Banyak sebenarnya acara yang dijalankan di Terengganu..Kalau tak peka dengan banner yang terpasang di tepi jalan..pasti akan terlepas..Hurmm.sangat rugi rasanya terlepas Festival novel yang diadakan minggu lepas..

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails